Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Än så länge..

Av Christina - 21 november 2008 14:19

har vi alla andra klarat oss fr magsjuka..

men man kanske ej skall ropa Hej än...

Hursomhelst så har lille tjejen varit hemma med mig och Lucas idag, fast hon är pigg och har fått behålla allt hon ätit.

Hon har mest ätit yogurt och druckit välling.


En helt annan sak....

jag är så less på mitt hår, har typ sett mer eller mindre ut så här i evigheter...

Vill färga det tror jag...men min frisör tillika en av barnens fastrar, japp du läste rätt, pluraliskt..

dem har 5 stycken.

Iallafall så är hon ju uppbokad långt fram i kalendern så imorse gjorde jag något som jag förmodligen får ångra sen...gör det redan.

Tog saxen igår morse och klippte lite i min lugg...

ja ni hör ju själv!!??

Blev sådär..

Får jag tid skall jag ta ett foto på mitt katastofala hårfrisyr...eller ja det kanske inte ens kan kallas frisyr.

Nu skall vi hämta store killen...sen iväg till stan och handla present till Leons kompis.

Imorgon är det kalas!

Köper nog en hårfärg oxå...

ha det bra!

 
 
Cissi

Cissi

21 november 2008 15:21

Shit va roligt!!!!!!Du måste lägga in bild sen, när du har färgat och fixat dig, va spännande :)!!!!!!!!!!!!
KRAM!

http://cisan.bloggagratis.se

 
catta

catta

21 november 2008 15:44

håller tummarna för er..
Tindra har med magsjuka men de är hos sin pappa, så ja hoppas vi ej får den.. men med min otur på sjukdommar så jhar jag den snart...

Smat ja måste ligga på sjukhus då pga min diabetes... dropp o allt hmm....
vad mer fattas???

hoppas ni ändå får en bra o under bar helg..
tack gummsan till inläggen,....

pöös catta

http://www.pluttsan.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

24 november 2008 12:48

Hur har det gått??

http://annelieh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards