Alla inlägg den 5 november 2008

Av Christina - 5 november 2008 14:24

Idag är Leon på förskolan....Utflykt till Skansen ville han inte missa!

Letizia mår bättre men fick xtra dag hemma, hon är ngt snorigare än vad Leon var.

Lucas har så klart blivit smittad och det är ju värst på nätterna när man skall amma och han är täppt i näsan, lille killen.

Denna natt kunde jag lika gärna ha kollat på valvakan i USA, jag var så gott som vaken hela tiden kändes det som....Glad blev jag iallafall för valresultatet.

Jag börjar nog själv bli lite förkyld, känner mig trött och med inga krafter. Kan ju vara sömnbristen?

Just det!  Har iallafall införskaffat mig vitaminer som jag hoppas skall hjälpa mig att bli piggare. Vi får väl se..

Nu skall vi hämta älskade pojken min.

På morgonen efter lämning, när Lucas sov i vagnen hann jag & Letizia med att leka litegrann i parken.

Efter lunchen har Letizia har målat, gosat med Lucas och dansat. Hon älskar verkligen att dansa.

Nu frågar hon efter Leon hela tiden, dags att hämta hennes bästa kompis.


Av Christina - 5 november 2008 08:15

En historisk dag!!

Jag är så glad att Obama vann.....


Ovido - Quiz & Flashcards