Alla inlägg under mars 2009

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen.....

Har ändrat lite i inställningar och hoppas...

kram & vi ses här!

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså.....

ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....


Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...?

Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks?

Just nu har jag flytten skett till

http://leonletizialucas.blogspot.com/


welcome!

Av Christina - 11 mars 2009 07:46

Målet är inte allt..

vägen dit är det stora...

Av Christina - 10 mars 2009 16:29

Mitt hem är min borg





Ämnet passar väl denna dag...




Av Christina - 10 mars 2009 16:00

Att höra nyheten???






Vi har äntligen hittat VÅRT HEM!!!

(Du hade så rätt Cissi...)

Ni vet det där hemmet som man skall bo tills barnen är stora, hemmet där man får oförglömliga minnen..

Ingen är lyckligare än jag...

och Josef så klart;0)


Det är inte inflyttning dock förrän till årsskiftet, men den som väntar på något gott väntar väl aldrig för länge??


 Åh nu längtar jag så.......



Av Christina - 9 mars 2009 22:49

Idag har jag haft fullt upp...

Bloggen blir lidande.....

Hinner inte när jag orkar...

och nu när jag hinner orkar jag ej...

det blir bättre om några dagar...

förhoppningsvis byter jag blogg oxå i samband med det.

Jag har en glad nyhet...

berättar imorgon...

svävar på moln.

God Natt.

Av Christina - 9 mars 2009 22:46

 min lilla prinsessa som idag fyller 2 år!

Älskar dig!

Av Christina - 9 mars 2009 22:41

Ngt sent idag....

men dock!



Ett bra förhållande känns igen på att det alltid kan bli bättre - och alltid blir bättre

Ovido - Quiz & Flashcards