Direktlänk till inlägg 18 november 2008

Höst eller vinter??

Av Christina - 18 november 2008 13:56

ja man kan ju undra när man tittar ut..

Är det verkligen vinter nu eller fortfarande höst?

Idag är jag glad.....inte ens vädret kan rucka mitt humör, ha ha!

Har varit och tränat, alltid roligt!

träffade faster till barnen, alltid trevligt!

träffade en arbetskollega på träningen som oxå fått barn, alltid kul!

Ätit en god smörgås, alltid gott!

Nu skall jag dricka te, sen är det fika på Letizias avdelning kl.14.30

Och det är ju alltid mysigt!

Imorse hade jag kvartsamtal om Letizia, bara gott hade hon att säga om lilltjejen! Alltid trevligt att höra.

Lite av det hon sa var att hon är en flicka med

stark integritet,

stark vilja,

karismatisk och

känslosam.

Tidig i språket är hon ju men nu har det verkligen börjat hända jättemkt, hon börjar lära sig alla visor på dagis och berättar i 4-5 ordsmeningar vad som hänt på förskolan när jag hämtar barnen.

Stolt blir man som mor, så klart.


Igår var jag på promenad och lunch med Kattis och Coy....

Goa gamla vänner.

Annars så blev det lite shopping mest till älsklingen Josef. Tyckte det var dags för honom och få något.

Det har ju mest blivit till barnen. det blir lätt så....därför ser man inte själv så trendig ut som jag gjorde förr....varken tillräckligt inspirerad eller har råd.

ja ja det blir väl bättre när man inte är mammaledig och har mer pengar i plånboken...hi hi!

Nu skall jag snart gå och fika...

må så gott trots regnet.

 
 
Annelie

Annelie

19 november 2008 12:38

Stolt ska du vara...kram!

http://annelieh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards