Direktlänk till inlägg 14 november 2008

oh yes it is friday!

Av Christina - 14 november 2008 17:25

Idag började dagen med att jag upptäckte att min käre Josef gått till jobbet!

Inte helt chockad, men så onödigt tycker jag! Fick sms om att han bestämt sig inatt att nu var han frisk och ville inte väcka mig för att säga det...

-Eh hallå??

Jag är typ vaken minst 1 gång i timmen, kunde han inte prickat in ngn av dem ggr...?

Ja ja han är vuxen man och bestämmer själv men jag tycker att han skulle åtminstone varit hemma veckan ut.... Hoppas han håller sig frisk nu.

Idag kom vi sent väldigt sent till dagis men jag har slutat att stressa upp mig, inte värt det. Då får vi hellre komma 10 minuter för sent...

Hem en sväng sen ut i regnet, träffade "mostrarna" Jo & Camilla på deras lunch. Mysigt och jag hade saknat dem....

Promenerade hem i regn igen...

Städade igen...

Hämtade barnen...

Nu skall vi äta...

sen skall vi fredagsmysa...

Oh yes it is FRIDAY!!

ha en nice kväll!!


 
 
catta

catta

14 november 2008 22:00

jag har tränat bägge handboll mm sedan barnsben,
allt med boll typ. hahaha
ja du min dag har varit hemsk, läs bloggen så ser du. hoppas diu mår bra ...pöös

http://pluttsan.bloggagratis.se

 
Cissi

Cissi

14 november 2008 22:42

Barnen friska nu, vaa skönt!!!
Kul med fika med snälla vänner :)

Ha en trevlig helg!!
Kram!

http://cisan.bloggagratis.se

 
Helena

Helena

15 november 2008 15:17

Visst är det kul med mammaträffar. Jag är med på en sida på familjelvi och där har jag varit med i en tråd som heter "höstbebisar i uppsala" och nu vill de ses och visa upp sina bebisar. Du har en ursöt bebis! Ha en trevlig helg!

http://helenasliv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards