Direktlänk till inlägg 13 november 2008

Besviken

Av Christina - 13 november 2008 15:33

på mig själv...

Inte likt mig men jag kom ut fr H&M idag utan en enda kasse!!

Hör och häpna!

Jag hittade en del men så var det

för bökigt att ta sig till kassan,

lång kö,

Lucas låg i vagnen..lite för varmt för honom

så jag beslöt mig att jag skall shoppa på nätet.

Hoppas det inte hela nätförsäljningen brakar när alla loggar in i midnatt bara.

Håll tummarna.

Kattis som jag var med, handlade inget hon heller.

Vi fick en mysig promenad tillsammans iallafall.

Hem till min sjuke man...Han mår lite bättre nu iallafall, skönt det!

Halva dagiset har varit eller är sjuka. det går både maginfluensa, vattkoppor och ögoninflammationer på förskolan...

än så länge har vi klarat ifrån dem alla. Nog med alla förkylningar.

Ikväll så skall jag träffa min gamla mammagrupp, den gruppen som jag var med i med Leon. Det skall bli kul!

Ha en trevlig kväll alla....denna blir lång för mig,

skall vara vaken i midnatt för att shoppa sen brukar Lucas vara hungrig så där lagom ca 1 gång i timmen på natten.

Sova får jag göra när jag blir gammal.

 
 
Jessica

Jessica

14 november 2008 08:38

å visst e det jobbigt när det e sån där kaos och kö, blä. hoppas du hittade på nätet ist!
kram

http://liamengla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards