Direktlänk till inlägg 10 november 2008

Lunginflammation

Av Christina - 10 november 2008 21:53

Ja alltså inte jag men Josef.

Han åkte sent igår till sjukhuset för han kände sig bara sämre och alla symptom han kände riktade sig mot att det var lunginflammation.

Envisa karl som struntar i alla symptom när han blev förkyld förra helgen och fortsatt jobba hela veckan alldeles för mycket!!

Hursom så har han fått medicin och måste vara hemma minst 1 vecka.


Annars så har denna sanslösa regndag inte bjudit på så mkt spännande.

Barnen vaknade vid 06.30 eller rättare sagt Letizia väckte alla då.

Leon lät som han var i målbrottet men lite för tidigt för det va?

...hes och hostig kille som fick stanna hemma fr förskolan idag,

lillasyster likaså hennes näsa var som en kran där snor rann hela dagen,

Lucas hostade hela dagen och nu börjar jag få ont i halsen...

Har druckit 3 koppar te med mycket honung! Skall ej bli sjuk!!!


Spelat Wii, tittat på film, målat och jag gick 2 timmar i spöregn...jag vet..det var kanske dumt men jag var tvungen att komma ut lite och röra på benen....


Barnen mår bättre, får se hur deras dagsform är imorgon.

Nu skall jag sussa....kurera mig, sömn brukar hjälpa att återhämta sig.

Bye for now!

 
 
MissC

MissC

10 november 2008 22:48

OJ då..!!! Låter inte bra :( Hoppas ni snart blir friska & att det inte blir ngt mer på dig..
Kram på hela familjen!

http://missc.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

10 november 2008 22:54

Så typiskt karlar att vänta för länge! Säger hon som oxå borde ha åkt in idag.. (skratt). Hoppas att dina barn mår bättre snart, dessa förkylningar tar knäcken på dem! Du har en urmysig blogg..kram! //Annelie

http://annelieh.bloggagratis.se

 
catta

catta

11 november 2008 11:30

låter ej så bra , krya på er tjejen...

pöös catta

http://pluttsan.bloggagratis.se

 
Cissi

Cissi

11 november 2008 13:25

Krya på er nu!
KRAM!

http://cisan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards