Direktlänk till inlägg 9 november 2008

Sydländskt temperament

Av Christina - 9 november 2008 09:31

Letizia har verkligen ett sydländskt temperament!

Min dotter har sedan dag 1 visat ganska tydligt hennes humör...

Är hon glad så vet man det,

är hon ledsen så hör man det,

är hon arg så både ser och hör man det!


Igår till exempel så blev hon jättearg på Leon för att hon skulle minsann ha ett klistermärke som Leon satt i lugn och ro och målade av....

När hon inte fick det så tog hon ett glas som stod på bordet och kastade på golvet samtidigt som hon sa; -Dumma Leon!

Hon insåg sitt misstag när glaset gick i hundra bitar.


Det skall bli intressant att se hur denna lilla flicka utvecklas och hur mor & dotter samtalen kommer att se ut när hon blir tonåring.

Men det är många år kvar, inget att fundera på nu.

Njuter av varje stund med mina fantastiska barn som alltid lär mig något nytt.

Var och en är unika.

 
 
Cissi

Cissi

9 november 2008 10:39

Haha ok vilket humör :) Det ska man ha!
Och som du säger det kommer nog bli många intressanta samtal framöver, här med kan jag lova!

KRAM!

http://cisan.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

9 november 2008 11:19

Vad glad jag blir när jag läser vad du skriver, och tack för besöket hos mig! Relationer är så fantastiska! Hit kommer jag gärna tillbaka! //Annelie

http://annelieh.bloggagratis.se

 
MissC

MissC

9 november 2008 11:45

*skratt* Sköna temeramentsfulla lilla donna;) Du lär få händerna fulla! *hihi*
Super skön bild! Lyser busfrö!!!!

Vi sa ingen dag.. Måndag kan jag inte ej heller torsdag.
Annars så.. Som det ser ut idag.

Kram

http://missc.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards