Direktlänk till inlägg 8 november 2008

Rena rama sjukstugan

Av Christina - 8 november 2008 23:53

Ja nu har väl alla i familjen varit eller är sjuka...

Alla utom jag...Än så länge är jag bara lite snorig men det är väl bara en tidsfråga innan jag också får feber.

Just nu är Josef den som mår sämst, nästan 40 graders feber är aldrig roligt....

Idag med detta väder som råder, var vi mest hemma. Pysslade, städade...

Tog en liten promenad med barnen. Fick lite egen tid med Leon när dem små sov i vagnen.

Efter maten så var det dags för lite mys i soffan, jag och barnen.

Nattningen med 3 barn gick bättre än väntat. Alla låg i vår säng, kl.20.30 sov alla sötisar. Bar in Leon och Letizia till deras sängar.

Får min egen tid framför datorn nu...borde sova, för sovmorgon är bara att glömma...Sov gott alla.

 
 
catta

catta

9 november 2008 11:27

god morgon tjejen.. hahah eller hur, sova vad e de för ngt när man har barn? hahaha.
Var även på sjh med trista i går, nu e de konstaterat kolik, kul va? alltid ngt, kolik o mjölkint. vad mer!
kommer skriva om de snart ,de var sjukt, de typ vägra låta oss komma in på sjk, o det är ändå Astrid lindgresn sjh.. läs sen så ser du..
annars har de varit toppen helg-.
dåligt vädder bara. du då? haft ngt kul med barnen ?? pöös catta

http://pluttsan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards