Direktlänk till inlägg 7 november 2008

Långpromenad

Av Christina - 7 november 2008 12:09

Idag har jag varit på en ganska lång promenad... i och för sig blir det nästan varje dag.

2 timmars walk, sen t min barnmorska för blodprov. Måste kolla upp om jag måste ta min Levaxin mer el ej...hoppas inte, jag är inte ett stort fan av medicin.

Handla....tycker det e en stor del av vad man gör som mammaledig, spendera pengar!! Trist nog e det då man har som minst med pengar.

Köpte en fin ny pyjamas till Letizia bl.a

Nu sitter jag här med min lille sötnos som nästan låter som en fågel när han pratar m mig..för gulligt och mitt hjärta smälter.

Skall snart hämta barnen....kortare dag för dem idag.

Vi skall till söder, fika och lite annat.

vi hörs! 


 
 
Helena

Helena

7 november 2008 19:35

Tack för titten skriver allt för sällan i min blogg tyvärr. Hur hittade du min sida? *nyfis* Vilka fina namn o barn du har och den minsta är jättesöt. Hur gammal är den sista? Det är jätteroligt med en liten sladdis, sömnbrist har man verkligen för han ska ha mat minst 2 ggr på natten. Ser att oxå få amma ofta. Jag går som en dimma om dagarna och ssknar verkligen att få sova min skönhetssömn. Idag har vi varit på stan och kikat men handlade inte mer en julstjärna till fönstret, för snart är det ju första advent. Gud va tiden flyger iväg. Skriv gärna igen. Kram /helena

http://helenasliv.blogg.se

 
Helena

Helena

7 november 2008 19:39

Hej igen! Jag glömde skriva hur gamla mina döttrar är och de är 20 och 16 år. Den äldsta har flyttat hemifrån så jag har bara en dotter hemma. Elias är en pigg och snäll pojke glömde jag säga och väldigt tidig i sin utveckling när det gäller att fokusera blicken och han har visat sitt bästa leende sen har var 3 veckor. Hoppas du får en bra fredag med familjen.

http://helenasliv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards