Direktlänk till inlägg 1 november 2008

UnderBARA BARN

Av Christina - 1 november 2008 21:16

Ja så var vi oxå på UnderBara barn mässan denna lördag som halva Stockholms föräldrar var, tror jag. Läste att du, Jessica oxå varit där..?

Vi är inte dem morgonpiggaste så vi kom vid kl.13, missade tyvärr min vän Coy med familj som var där när dem öppnade.

Det fanns ganska mycket att handla för dem som var shoppingsugen men jag höll mig i tyglarna, rätt stolt faktiskt. Köpte bara giftfria nappflaskor till Letizia och Lucas, pruttlera till Leon och giftfria tuschpennor.

Träffade en vän som startat ett klädmärke och var där som utställare.

Det var kul...tyvärr finns det ingen hemsida än...annars hade jag länkat till den. Märket heter Underbart.

Leon testade på att åka skridskor och var en hejare på det, han ville ej gå därifrån, men sen när Letizia körde på bilbanan som dem hade så kom Leon med för att testa det.

Josef fick springa efter Letizia en hel del, för hon ville se ALLT!

Dansade till musiken när dem hade modevisning, för söt!

Ingen fotografering fick vi till heller, föör långa köer var det.

Lite synd, det hade varit kul..fotogalna mamma som jag är!

På väg ut så träffade vi på en Star wars vakt.

Leon och många av hans kompisar har dille på Star wars... Tog en bild på Leon med honom. Det var populärt..

Det var nämligen Sci-fi mässan samtidigt, den hade både Josef & Leon gärna gått på men en mässa räckte för denna dag.

Kom hem och åt pasta med köttbullar i tomatsås...mmm gott!

Lördagskvällen avslutades med popcorn och film att somna till..

 
 
MissC

MissC

2 november 2008 22:16

Vad roligt ni ser ut å ha haft..!!! =)
Vad duktig han var på skridskor!! Missade helt att den mässan var nu =( Jobbade visserligen.. Men far & son hade ju kunnat gå.. Har du ngn lucka för å ses i veckan? KramiS

http://www.missc.bloggagratis.se

 
Kikki

Kikki

3 november 2008 12:22

heej..
Ja det var kul...
ses gärna, fred kanske? om barnen e friska, hemma m alla tre idag...

http://leonletizia.bloggagratis.se

 
MissC

MissC

3 november 2008 13:30

Ses jätte gärna!! Men du glömmer att slutet på veckan inte e så bra för min del.. Då jag troligen jobbar;) Kram

http://www.missc.bloggagratis.se

 
Kikki

Kikki

3 november 2008 15:31

Ok, vi får sikta in oss på nästa vecka då?
Kramis

http://leonletizia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards