Direktlänk till inlägg 26 augusti 2008

kaotisk morgon...men smidig dag.

Av Christina - 26 augusti 2008 14:26

Smått kaotisk börjar denna morgon.....

Tyckte jag hade gott om tid men så e det alltid ngt precis när det är 10 minuter kvar tills man skall gå.

Letizia ville inte bli påklädd....och hon är ju en bestämd tjej så det blev lite rörigt. Lillebror sov som tur var.

Vi kom lite sent till dagis men d var ok sa fröknarna.

Idag skulle vi lämna och gå iväg men hålla oss i närheten ifall dem skulle behöva ringa och be mig komma för att hon kunde bli ledsen.

Kändes stort....men hon reagerade knappt när jag gick. Hon lekte ju med storebror Leon och var rätt nöjd.

Ingen ringde fr dagis heller, kl.11 skulle vi finnas på plats i personal rummet...satt där och personalen kom in och uppdatera oss om att det gick jättebra för alla barnen.

Vad bra att hon känner sig så trygg i dagismiljön och med fröknarna.

Hon sov länge sen på vilan...2 timmar!

Imorgon ser dagen likadan ut, hoppas det går lika bra...

Hon känns ju så liten min lilla och skall bli en liten dagistjej nu..

Overkligt vad tiden går snabbt. Lillebror är ju redan 5 veckor idag.

Nu skall vi snart hämta Leon...får se om vi orkar bege oss till parken idag...?



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards