Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Christina - 13 augusti 2008 20:40

Idag åkte vi till sjukhuset igen för provtagning av billirubin av Lillebror.

Det gick snabbt sen begav vi oss hemåt, handlade först...

Kom hem och stekte pannkakor till lunch.

Kära vännen Birgitta kom och hälsade på.

Fick en jättefin scrapbook av henne, har alltid funderat på att köpa men aldrig kommit mig för.

Kul nu får jag börja, älskar att pyssla med fotografier, älskar att fota, mina barn är väl dokumenterade....

Letizia busade med Birgitta en hel del...Och hålla i Lillebror hann hon oxå med. Hon har god hand om barn...Hon tyckte han var så liten.

Man glömmer ju till och med som föräldern väldigt fort hur små dem faktiskt är så här i början.

Hon skall ju gifta sig nästa helg....hon har verkligen varit cool lugn blivande brud. Ingen Bridezilla där inte! Det skall bli så kul m bröllopet.

Dem är ett sånt sött par, Birgitta & Micke!

Roligt att äntligen få gå på bröllop när en nära god vän gifter sig. Det blir lite speciellare då...Kommer säkert fälla en eller flera tårar.


Vi tog en promenad och jag lyckades handla lite kläder till barnen inför hösten för 1000 kronor.

Jeans till både Leon och Letizia, tröjor, gummistövlar. Allt inhandlandes på H&M så klart.

Tunnare plånbok sen så begav vi oss hem.

En lugn kväll som såg ut som dem andra kvällarna senaste tiden...amma nästan hela tiden...Hoppas han blir stor och stark den än så länge namnlöse lille pojken som jag ammar....

Ovido - Quiz & Flashcards