Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Christina - 5 augusti 2008 19:21

Ja så begav vi oss ut i regnet....

Letizia och Lillebror somnade så fort vi kom ut.

Leon och jag åt lunch på café, mysig egen tid m min stora pojke!

Vi gick till statsbiblioteket och lånade böcker, både på spanska och på svenska till Leon.

Träffade gulliga Helena med sin dotter Leia som så gärna ville träffa Lillebror.

Det är inte så många som träffat honom för så många har blivit sjuka senaste tiden. Undviker gärna arga baciller när han är så liten.

får fortsätta sen måste amma....

Forts..........

Vi gick en sväng till Panduro, för att fylla på pyssellagret hemma. Alltid bra att ha hemma till regniga el sjuk dagar....

Åkte hem....myste m barnen i soffan och tittade på film.....

Ammade heeeeeeeeeeeeela kvällen sen.

Av Christina - 5 augusti 2008 17:55

Idag skulle vi få svar på billirubin-prov. Men ingen har ringt?

Det betyder väl att det inte var ngn gulsot.

Faktum är att Lillebror vaknade och åt 6 ggr inatt.

Det känns positivt iallafall, han kanske har fått bättre aptit nu?

Annars har han mest ätit lite och sen använd mig som en napp.


Av Christina - 5 augusti 2008 09:56

Oj vad blöta vi lär bli oavsett vad vi gör idag.....

Idag sov barnen till kl.08.00 LYX.....Trodde det inte var sant när jag vaknade tio i och insåg att barnen fortfarande sov...måste vara vädret och mörkret som gjorde det. Skönt att få sova så länge iallafall.

Nu skall jag mata lille killen....och sen får vi se vad vi hittar på denna dag.



Ovido - Quiz & Flashcards