Direktlänk till inlägg 7 augusti 2008

Mysig kväll m supermysiga vänner

Av Christina - 7 augusti 2008 16:56

Så kom mina underbara vänner Johanna & Camilla på besök..för att träffa Lillebror och syskonen....och mig oxå antar jag..;0)

Dem skall sitta barnvakt om 2 veckor då vi skall på bröllop så det var verkligen bra att vi sågs. Vi har ju inte hunnit ses så mkt under sommaren.

Barnen älskar verkligen att vara i deras sällskap, för barnen känner väl på sig att Johanna & Camilla tycker att det är mysigt att vara med barnen...barn är verkligen intuitiva när det gäller sånt.

Fick en jättefin present, Baby Dior nappflaska. Såå fin! Letizia fick en ljusrosa när hon föddes och den har varit hennes favorit flaska sen första dagen hon började dricka ur flaska och är än idag....Så denna lär bli Lillebrors.


Jag hade handlat lite salladstillbehör och vi gjorde pasta sallad. Hade köpt en hel del goda pålägg, tomat & mozzarella och en massa gott bröd.

Alla som känner mig vet att jag är en riktig "brödoman"...älskar bröd och äter en hel del!!!

Josef kom lägligt till att vi skulle äta....

Vi hade verkligen en supermysig kväll med en massa prat, bus, lek m barnen, spela spel och ta många bilder men som allt roligt så tar d slut ngn gång...så när kvällen började närma sig kl.21.30 så var vi alla  ganska trötta.

Tack och god natt för en underbar kväll....

Tänk vad bra man mår av härliga vänner??

Tack att ni finns, tack att ni är mina vänner!




 
 
Ingen bild

Johanna

13 augusti 2008 22:32

Det är vi som ska tacka Kikki! Att vi har fått lära känna dig och på samma gång dina underbara barn! Du vet hur mysigt jag tycker det är att umgås med er!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards