Alla inlägg under februari 2009

Av Christina - 11 februari 2009 21:28

Funderar på om jag skall börja med dagens tänkvärda ord??

Hmm..

Idag kommer denna iallafall,

Carpe diem

Sees the day

Fånga dagen

Av Christina - 11 februari 2009 21:21

På tal om nytt.

Kollade på nätet på lite vårnytt..

Gissa om jag vill ha..??

Här är ngra favoriter jag hittade. Jag skall nog visualisera en storvinst till mig på hästar! Wish me luck!

Av Christina - 11 februari 2009 13:20

Just det igår sålde vi vår liggdel UJ, så skönt att det blev fixat.

Nästa vecka skall jag lämna in en hel del kläder till second hand..

Nu är det vårrensning som gäller!

Ut med det gamla...in med nytt!

Av Christina - 11 februari 2009 13:14

Idag så lämnade vi Leon på förskolan, han såg fram emot att leka med sina kompisar.

Letizia är feberfri men hon får vara hemma och ta det lugnt med mig idag.

Vi gick på en 1,5 timmes promenad, längs med vattnet ja eller isen rättare sagt. Så otroligt fint var det när solen tittade fram även idag.

Nu har vi ätit lunch. Dammsugit...

snart dags att hämta stora killen.

Skall ta mig en kopp kaffe....

Ha en bra dag.

Ses!

Av Christina - 10 februari 2009 14:29

Har precis städat och vikt en massa tvätt.

Satt framför datorn för att framkalla lite bilder...(japp jag är så där gammaldags av mig, gillar att bläddra i fotoalbumar)

Hittade denna bild på Leon och lillebror. Detta är i aug, Lucas är knappt 3 veckor...

l & L

Tycker den är helt underbar!


Av Christina - 10 februari 2009 08:53

igen, denna gång av Mona

att skriva några elaka sanningar om mig själv.


1. Är kontrollfreak ut i fingerspetsarna..(precis som du Jessica)

Gör hellre allt själv, då blir det som jag vill ha det.

Får lägga band på mig för att inte lägga mig i hur Josef gör med barnen. Hans sätt är ju inte ett dåligt sätt bara inte mitt sätt alltid.


2.Rastlös, får krypningar i hela kroppen av att vara hemma 1 hel dag bara.


3. "Duktiga flickan"-krav!

Enligt mig måste allt hemma vara perfekt när jag får besök hem,

middagen jag serverar måste vara lyckad,

måste vara framgångsrik i mitt arbete....


Utmanar vidare

Annelie, Sussi, Mia och Helena

Av Christina - 10 februari 2009 08:27

Idag är vi hemma.

Letizia hade 40 graders feber inatt, Leon hostar.

Vi skall ta det lugnt och mysa.

Trevlig dag på er alla. 

Ovido - Quiz & Flashcards