Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Lite piggare

Av Christina - 15 januari 2009 21:19

Idag är jag lite piggare men ganska svag ändå.


Skall ta d lite kort och inte i detalj...


Jag förlorade blod efter att ha varit hos barnmorskan. (Inga detaljer men ni förstår antar jag?)

Jag tror ju fortfarande att jag är liksom odödlig emellanåt så jag bara duschade ,bytte kläder och gick med Leon till sin judoträning.

Jag vet, inte det smartaste! Hoppades att det skulle sluta..icke!!!

Är inte så förtjust i sjukhus kanske jag skall tillägga så det fanns ju ett motstånd fr min sida att bege mig dit.

Men så insåg jag till och med att detta skulle ej bli bra av sig själv..jag var tvungen att åka in akut.

Blev inlagd...

Igår fick jag järntillskott intravenöst.

Tjatade mig till att få åka hem på permission.

Var väldigt svag hemma men dock hemma med familjen vilket kändes bra.

Idag skulle jag vara där kl.10 för att få påfyllning av järn.

Men när jag kom så såg jag ut som självaste spöket.

Vit vit vit.....väldigt vit.

Proverna bekräftade att mitt blodvärde gått ner ännu mer, så det blev blodtransfusion.

Låg kvar hela dagen.

Mår mycket bättre nu dock svag än...Det blev inte så kort ändå??Ty piskt mig...


Tack alla blodgivare...någon av er räddade mig.

Jag har bestämt mig för att bidra med blod oxå så fort jag är pigg och kry.

Jag kanske kan hjälpa någon jag med?

Snart kommer min älskade syster på besök...underbart!

god natt.

 
 
MissC

MissC

15 januari 2009 22:02

Ajja bajja!!! Å inte gå direkt! Grrrr...!
Du skrämmer ju livet ur en. Skönt att allt ordnat upp sig nu då! Vår dejt verkar dröja. Med allt som händer!! Vi får höras om det senare.
KRAM på dig!

http://missc.bloggagratis.se

 
Jessica

Jessica

15 januari 2009 23:36

blodtransfusion? :-o men gud! Hoppas verkligen du känner dig bättre nu! Ta det så lugnt det bara går!!!!!!!!!!!!
kramsiar

http://liamengla.bloggagratis.se

 
Helena

Helena

15 januari 2009 23:49

Åh my god du som ser ut som hälsan själv och råkar ut för sånt här. Men du är säkert back on track supermamman! ;-)

http://helenasliv.blogg.se

 
Cissi

Cissi

16 januari 2009 08:50

Oj vännen!
Du kanske är som så många andra mammor, känner sig som en superhero och kämpar trots att man egentligen borde vila sig (inte så lätt dock med 3 barn kan jag förstå).

Men vad bra att du fått hjälp nu blir du säkert snart piggare, var rädd om dig och tjata lite på din man att ha ska ta nån pappadag så du får vila dig ordentligt.

KRAMISAR!

http://cisan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards