Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Christina - 22 januari 2009 21:00

Idag har jag träffat min-lika-hurtig-som-jag-vän Kattis!

Lämnade på förskolan ute på gården som såg ut som en isbana....

Kändes ju urläskigt.

Leon och sin avdelning gick iväg till en park.

Letizias avdelning gick utanför förskolan på en liten kulle.

Och detta var för att det var omöjligt att befinna sig på förskolans gård idag..isbana som det var! jag kände mig tryggare med att dem inte var inne på gården.

Sen var det dags att fixa punkteringen som Josef glömde bort att laga igår...

Efter det så träffade jag min kära vän Kattis med hennes lille son Felix.

Shopping, promenad, lunch, promenad...kryddat med en massa prat om allt som vi tjejer gillar att ventilera ut om.

Med andra ord en väldigt trevlig dag med en supergo vän.

Tack vännen för idag och för all hjälp som du erbjöd förra veckan, uppskattar det enormt!

Nu skall tvätta...mmm ser jag fram emot.

trevlig kväll alla!!

Av Christina - 22 januari 2009 20:33

Idag är min lille kille 6 månader....

Grattis älskade pojke!

Att tiden går så fort..? fattar det inte..man hinner liksom knappt med.

Stoppa tiden!! Ibland känner jag så.

All åldern har sin charm...nu händer det en massa med honom.

Han är en nyfiken liten pojke som älskar när hans syskon spexar och pratar med honom.

Idag har vi firat med servering av välling, det mottogs med lite skepsis först men sen gick det bra.

Hoppas han nu sover lite längre och inte vaknar alltför mycket inatt.

Om ett halvår fyller han 1 år...otroligt.

Skall njuta varenda sekund, denna tid kommer ju aldrig tillbaka.


Av Christina - 22 januari 2009 19:00

Till Nini som gav mig denna award


Denna award går till de bloggar som jag återkommer till med jämna mellanrum. För att de lämnar avtryck i mitt liv och intryck i mitt hjärta. För att jag känner personen bakom bloggen eller för att jag vill lära känna. För att jag blir inspirerad, för att jag känner med - eller för - personen. Eller bara för att bloggen är så himla rolig!


Awarden behöver inte delas ut till ett visst antal bloggar och det behöver inte följa med någon motivering. Man gör som man känner för helt enkelt. För det är det som är bloggandets kärna!

Det är bara att hämta!

Ovido - Quiz & Flashcards