Direktlänk till inlägg 8 januari 2009

En torsdag i januari

Av Christina - 8 januari 2009 18:20

Idag har jag varit på långpromenad efter lämning.

Det var ingen vidare morgon när det gäller flyt...

Vaknade och gick upp vid kl.07.00, mycket tid till godo med andra ord.

Inte hjälpte det när Letizia inte ville ha overallen på sig, bara fleecejacka och kängor skulle hon ha, fel mössa tog jag fram...ramaskri!

-Inga vantar, skrek hon sen...

Leon stod och tittade på sin lillasysters utbrott, försökte få henne att vilja sätta på sig overallen...

Vi fick ju overallen på henne till slut, vantarna oxå...efter mkt svett och tårar.

Hon är verkligen en bestämd liten flicka!

Lämningen gick sådär med henne sen, hon grät och ropade på mig..inte helt lätt att bara fortsätta gå...

Fröknarna sa att det gick över snabbt..skönt det!

Mysade med Lucas och fixade hemmet innan det var dags att hämta barnen.

Kokade varm choklad och tog kälken med mig.

Vi åkte i 2 timmar och hade jättekul...man blir som barn på nytt.

Drack varm choklad och åt ngra pepparkakor.

Lucas sov skönt i vagnen medans vi åkte i backarna.

Hem, lagade lax i ugn med ris och grönsaker....Nu har barnen badat, skall mysa i soffan innan det är nattadags.

God kväll....önskar jag er alla.

 
 
Cissi

Cissi

8 januari 2009 18:54

Känner igen mig i det första, det finns en mycket bestämd dam här med....

Men va mysigt med varm choklad och kälke och grejer :) Du är så alert för att ha en bebis också att ta hand om!!

KRAM!

http://cisan.bloggagratis.se

 
Cissi

Cissi

8 januari 2009 19:34

Ja dom blir nog inga mesar iaf haha :)

Tack för den fina kommentaren det värmer!!!

Haha du skrev vilken mysig dag du har haft och precis då la jag in ett argt inlägg om vilken skitdag haha det ändrar sig snabbt med barn i huset!!

Kram

http://cisan.bloggagratis.se

 
MissC

MissC

8 januari 2009 19:59

Låter lite som hur min mamma hade det när jag och min syster Linda var små..! Linda krånglade och skrek hela morgonen och hela vägen till dagmamman!!!! Och jag storasyster skulle hjälpa mamma och försöka få Linda att lugna sig.. ;) Det är en fallenhet hos storasyskon kanske..!? Inte mindre gulligt för det!!
Vilken mysig dag det blev senare iaf! :)
Kram på dig.

http://missc.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

8 januari 2009 20:36

Ja, dessa utbrott..*minns* min dotter, nu 13, snart 14 var oxå väldigt bestämd..och är det fortfarande vilket jag tycker är en BRA egenskap! Härligt med kälke..ni verkar ha så mysigt. Det är härligt att läsa allt du gör med dina barn..kram//Annelie

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Christina

Christina

9 januari 2009 13:56

tack alla för fina kommentarer.....

http://leonletizia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards