Direktlänk till inlägg 1 januari 2009

Nyårsafton blev

Av Christina - 1 januari 2009 23:35

lyckad och lugn...

otroligt lugn...skönt tyckte vi.

Planerat att vi skulle ha middagsgäster men magsjuka stoppade det hela...Inte vi alltså. Hoppas på att dem snart blir krya.

Men för oss gjorde det inget, vi var vår lilla ja el stora familj hemma.

Som många andra gjorde vi det dumma att handla allt för nyårsafton på självaste nyårsafton...mmm jag vet inte så smart!

Det var minst sagt KAOS i mataffären.

Alla trängdes, alla hade bråttom rätt många hade sina barn med sig...så även vi. Våra barn sov som tur var så dem slapp det jobbiga endast Leon var vaken..så klart!

Träffade på en hel del bekanta i affären vilket gjorde denna vistelse ännu längre...så 2 timmar senare var vi klara.

Crazy? japp.

Göra det igen? förmodligen, vi gjorde det ju förra året och ändå lärde vi oss ej av det...

Hem...Började med maten...

Josef och barnen plockade undan lite.

Gjorde oss i ordning, för visst vill man klä upp sig trots att vi var hemma, trots att vi ej hade ngra gäster.

Sitta i mjukisbyxor på nyårsafton? Nää dit har jag ej kommit...än iallafall.

Åt gooood mat

förrätt, varmrätt och efterrätt.

Vi var såååå mätta och belåtna sen.

Förflyttade oss bara till vardagsrummet sen, Letizia och Lucas somnade..

Leon var vaken till kl.22.30, sen orkade han ej hålla ögonen öppna.

Tror jag det när man har en lillasyster som väcker en kl.06.00 Lille killen min.

Jag och Josef hade trevlig, mysig soft kväll tillsammans...

Vi gick ut på balkongen bara vid tolvslaget, inga raketer hade vi detta år heller...

Önskade varandra ett Gott Nytt År.

Hoppas ni hade en lyckad nyårsaftonkväll/natt..

Nu har vi ett nytt år, skall bli spännande vad detta år har att ge.

 
 
Annelie H

Annelie H

2 januari 2009 10:51

Härligt och vilka ungar, va vackra dom är..! Ibland kan det vara härligt att bara vara..kram!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Cissi

Cissi

2 januari 2009 11:14

Va mysigt det lät!!!!!

Du e så snygg på bilden!!Som vanligt!

Kramis!

http://cisan.bloggagratis.se

 
MissC

MissC

2 januari 2009 11:28

Sååå FINA ni är!!
God fortsättning!

Kram

http://missc.bloggagratis.se

 
catta

catta

2 januari 2009 17:48

jätte söt familj du har. hoppas du haft de underbart under denna helg..

pöös

http://www.pluttsan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards