Direktlänk till inlägg 22 september 2008

Lucas 2 månader!!

Av Christina - 22 september 2008 14:13

Idag är Lucas 2 månader redan och börjar ha längre vakentider nu.

Det e urmysigt.

Han e sån go liten kille och ler mkt. Log åt Letizia och Leon imorse.

Tiden går så himla snabbt vet att jag sagt det förut...men det e sant,

jag kanske börjar bli gammal???

ha ha för visst tjatar man om tiden då...?

Hinner man njuta? Jag hoppas det, försöker...


Idag blev det lång promenad på morgonen...

insåg att jag nog inte vill bo i stan längre...

Stördes av alla ljud och lukter,avgaser, denna morgon var visserligen extrem!

bygg projekt överallt=byggdammet yrde

och

mkt trafik=mkt avgaser.

Det blir bra när vi flyttar till lite lugnare och harmoniskare miljö, blir bra för barnen , för oss alla.


Träffade min kära vän Birgitta på lunch, alltid myyysigt att ses.

Vi hann sitta ett tag för hon tog långlunch, lyxigt!

Promenerade hemåt, gick till förskolan.

Mötte Jennie, Eddies & Sixtens mamma.

Vi hämtade barnen och kom fram till att det var nog parkväder.

Man får passa på dem få dagarna som e fina nu...snart pulsar man väl i snö....brrr hemska tanke!

Är en sol och värme fantast...tycker att det räcker med vinter över december månad, sen kan jag vara utan kyla!

Men tyvärr dras man med slask väder ett antal månader.

-Blääääää, säger jag! längtar redan till nästa sommar!

 
 
MissC (Sussi)

MissC (Sussi)

23 september 2008 18:30

Åhh.. liten kille ;) Som snart blir stor =)
GRATTIS! Kram på er alla!

http://www.missc.bloggagratis.se

 
Jessica med Liam o Engla

Jessica med Liam o Engla

23 september 2008 22:37

ååå han e så söt att man döööör!!!
kramar

http://liamengla.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

24 september 2008 09:36

Men en sådan söt liten kille! Gud så fin han är, längtar tills min lilla bebis kommer.
Kram Anna

http://anwix.bloggagratis.se

 
Cissi

Cissi

24 september 2008 13:22

Vilken liten pluttefis!!Underbar!

http://cisan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards