Alla inlägg den 25 september 2008

Av Christina - 25 september 2008 10:11

Asså inte min faster utan barnens....Faster Soad!!

Vi träffades kl.10 och fikade först...Fick fina kläder till Lucas.

Vi pratade mkt om hennes graviditet, det är så roligt, fatta att bebisen är beräknad till Letizias födelsedag!

Kanske inte stor chans att den kommer då men roligt ändå...

Sen hade jag en bokad lunch inne i stan, med Birgitta och Vesna.

Så jag föreslog att hon skulle hänga på och det gjorde hon...vi gick till stan.

Träffade dem och åt lunch och hade trevligt...

Vesna har ju fått barn, supersöt liten pojke som jag inte tog foto på, dumt! En liten Alexander som redan blivit 5 månader.

Promenerade till dagis, tappra Soad hängde på.

Hon fattade inte var jag får min energi ifrån?? Och jag som tycker att jag e inte alls så aktiv, men d e klart jag jämför med mig själv.

Förr var jag ett energiknippe! 

Lekte i parken med barnen i 2 timmar...Skönt och tacksamt att ha hjälp i parken med barnen.

Sen när vi gick hem såg jag på Soad att hon var ganska trött. Hoppas hon hade haft trevligt iallafall, d hade jag.

Tack faster för en supertrevlig heldag!


Ovido - Quiz & Flashcards