Direktlänk till inlägg 20 september 2008

2-årskalas

Av Christina - 20 september 2008 21:37

för Letizias kompis Ellie var vi på idag.

Hennes mor är ju min väninna Coy...

Det var supertrevligt.

Dem bor i Tyresö så vi begav oss dit, 1 timme fr dörr till dörr, med tunnelbana och buss. Det gick bra, lugna och skötsamma barn hade jag med mig.

Letizia fick sin första godisupplevelse och den var magisk för henne!!Konstigt nog så visste hon var det var för ngt...-godi, godi, sa hon.

Leon hade kul med Oliver som är lika gammal som honom.

Trötta och nöjda efter 2 intensiva timmar var vi.

Lugn och mysig lördagskväll sen, såg på ngn film när barnen somnat men så klart så somnade jag med. ha ha vilket sällskap jag är nu för tiden. Jag kan verkligen inte hålla ögonen öppna....Zzzzzz säger jag så fort jag landat på huvudkudden.


 
 
Jessica med Liam o Engla

Jessica med Liam o Engla

23 september 2008 00:19

nämen, har ni varit i mina hemtrakter :-)

http://liamengla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards