Direktlänk till inlägg 19 september 2008

Nice med helg

Av Christina - 19 september 2008 08:08

Skönt att det e fredag.

Nice med helg igen.

Denna vecka har ju gått i 180, fattar inte var tiden tar vägen, hinner liksom inte med.

Hann ej skriva igår ens...

Lucas är rejält förkyld, lite jobbigt, han e ju så liten än. Men ingen feber iallafall har han. Hoppas han kryar på sig snabbt.

Har hunnit haft ett utvecklingssamtal om Letizia redan, det var främst om hur dem, fröknarna uppfattat inskolningen och Letizias första tid på förskolan. Det var bara positivt!

Letizia är en liten flicka med stark vilja och stor integritet sa fröken.

Det stämmer, flicka med starkare vilja får man leta efter...

Hon har ju varit rätt tidig med språket men nu har det liksom exploderat sen dagis start och hon pratar en massa, försöker iallafall. Det e så gulligt för när hon skall sova berättar hon vad som hänt på dagis på hennes sätt. Började igår med att försöka bygga meningar.

Och imorse sa hon; -Tizia pjutta. (=Letizia prutta)

För go...kul att det är en av hennes första meningar, ha ha. 

Det e så spännande och roligt när det händer något nytt och dem utvecklas så mycket!


I tisdags var vi på fotbollsträning och idag skall vi igen....skall t tandläkaren, hälsa på min barnmorska, ev. mitt jobb oxå och så har jag en lunchdate...

Denna dag lär inte bli lugn...men hoppas på smidig.

Håll tummarna!

Ha en bra fredag alla!

 
 
Anna

Anna

19 september 2008 10:51

En riktigt härlig fredag och helg önskar jag dig och din fina familj! Kramar Anna

http://anwix.bloggagratis.se

 
Cissi

Cissi

19 september 2008 15:16

Tack detsamma!
Kan tänka mig att Annies fröken kommer att säga detsamma om Annie :0)

Kram!

http://cisan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards