Direktlänk till inlägg 16 september 2008

Mest mamma...

Av Christina - 16 september 2008 16:27

Denna dag har hittills sett ut så här;

Kort promenad m faster Leyla efter lämningen. Kort promenad = 40 min.

Amma

Hämta Letizia

Promenerade till BVC.

Lucas 2 månaders läkarkontroll.

Så skönt nu har han äntligen gått upp mer i vikt. Nu följer han sin tillväxt kurva.

Letizias 18 månaders kontroll.

Hon kunde ej få sin spruta idag för hon var alldeles för snorig.

Vägde och mätte henne, på 6 månader har hon vuxit 11 cm, inte dåligt.

Promenix till förskolan igen, hämta Leon.

Handla

hem, amma.

Spännande liv va??

Wow, jag är verkligen just nu så mycket mamma och inte så mycket mer känner jag.

Det är underbart, säger inte det men skulle nog behöva göra ngt själv oxå känner jag.

Känns som jag har mest välling och blöjor i huvudet.


 
 
jessica

jessica

16 september 2008 18:57

tack, du e så snäll!!
gud så bra det där med honungen :-) underlättar avsevärt!
kram

http://liamengla.bloggagratis.se

 
Cissi

Cissi

16 september 2008 19:45

Gör det snart då så du inte hamnar i nån depp som jag gjorde, för jag tänkte aldrig på mig själv. Du är inte bara mamma!
Här på vårt BVC säger dom att det gör inget att barnen får spruta om dom e förkylda bara dom inte har feber....olika tydligen.
KRAMAR

http://cisan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Johanna

16 september 2008 23:54

den finns en tjej som heter Johanna som ställer upp och tar hand om dina underbara barn NÄR du vill! Säg bara till så kommer hon (jag) på studs... Och jag menar det Kikki!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards