Direktlänk till inlägg 10 september 2008

The challenge...

Av Christina - 10 september 2008 18:55

Ok får väl hänga på det här, utmanad av Mona...

Lite saker om mig;

1. Är kontrollfreak, till omgivningens glädje och sorg. Vill ha koll på ALLT!

2. Avskyr att vara smutsig eller ha smutsiga barn...torkar mina stackars barn om händerna och ansiktet, stup i kvarten när vi är i parken t ex..(jag vet, måste sluta med det..men har redan blivit bättre).

3. Är en rättvisemänniska in på bara millimetern, t ex så får alla barnen lika många presenter till jul och värdet måste vara detsamma för gåvorna totalt per barn.

4. Pedant, i den bemärkelsen att allt har sin plats i vårt hem, i kylskåpet står mjölken alltid på samma plats. Får störd sinnesfrid när d e stökigt.

5. Stretchar ut mina muskler varje kväll innan jag skall sova...(har liksom kvar det fr när jag tränade dans väldigt mycket, man skall ju ha långa muskler när man dansar). knäppt va?
6. Drömmer om att öppna eget..hoppas snart inte bara en dröm.

7. Älskar mina barn över allt annat!!

De som utmanas ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Jag utmanar: Sussie, Cissi  Anna   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards