Direktlänk till inlägg 18 juli 2008

En runda på stan fast jag försökt undvika

Av Christina - 18 juli 2008 21:57

den nu på sommaren....

Höggravid, 2 barn och i värmen med alla turister...inte så kul!

Men min systerson ville gå i stan...

Iallafall så skulle min syster så klart till hennes frisör som hon har här i sthlm fast hon bor i Lund. Ja ni undrar säkert varför? Denna frisör är grym på att rakpermanenta lockigt hår, vilket min syster har. Hon har verkligen testat ett antal men ingen är så bra som denna...det bisarra i det hela är att frisörskan är så poppis så att bokar man en tid på fredag el lördag får man räkna med att spendera ett antal timmar på salongen.

Jag, barnen och min systerson gick lite i affärer då under tiden, måste ju hitta en klänning för bröllopet som jag skall gå på i augusti. En av mina närmaste vänner skall gifta sig då. Jag vet verkligen inte var jag skall hitta det jag skall ha på mig...vill hitta en snygg klänning, men hittar ingen!!

Vi myste lite i solen och åt mellis på Dramaten trappan sen.

Hem och bakade pizza, det var gott.......Nu sover alla, inkl syster...endast jag är vaken.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards