Direktlänk till inlägg 15 juli 2008

The sun is here!!!

Av Christina - 15 juli 2008 08:53

Åh idag skall vi iallafall gå och bada!! Det är ju så fint väder, måste passa på.


Igår sa Josef att han ev. inte kan vara mer ledig än 10 pappa dagarna!!? Va?

Niiice.....Vi som har så dåligt med barnpassning typ obefintligt, Yaya det vill säga min mamma är för gammal och ständigt sjuk (låter kanske krasst när jag uttrycker mig så men jag är uppvuxen med en hypokondrisk mor). Josefs mor är oxå gammal, har tillräckligt med andra barnbarn som skall passas och hon brukar bo större del av året i Marocko. Morfar död och farfar är totalt frånvarande i våra liv. Min syster bor för långt bort, i Skåne och nästan alla fastrar (5 st) är karriärskvinnor så d har ej blivit så att man frågar dem. Kanske dumt att man ej gjort? Faster Soad verkar ju vilja träffa barnen...kul att hon tagit initiativet.

Ja ja jag skall ej klaga, skaffade ej barn för att ha barnvakt men lite hjälp skulle vara trevligt ngn gång.

har ju en del vänner som erbjudit sig men d blir liksom ej av...

Josef har ju fått sin anställning ändrad fr fast till timanställning, så himla fräckt av hans chef!! det gör att han knappt kan vara borta fr jobbet. trodde ändå att vi skall ha lite tid tillsammans nu när nr 3 kommer. Vet knappt hur jag skall fixa det, jag & 3 barn med olika behov!!!

Jag får väl styrka ngnstans ifrån, hoppas mitt tålamod också finns då.


Nu skall jag ej fundera på det..

Idag skall vi bada.....Eriksdalsbadet el Huvudstabadet.......

Lillebror verkar inte visa tecken på att vilja komma  idag....så ännu en dag med den stora magen ;0)

 
 
Jessica med Liam o Engla

Jessica med Liam o Engla

16 juli 2008 18:45

å gumman jag förstår det känns tufft, men jag lovar att du kommer klara det galant!!! som du skrev, nånstans ifrån får man styrka!
sköt om er!
kram kram

http://liamengla.bloggagratis.se

 
Ingen bild

soad

25 maj 2009 20:36

du e sååååå söööt, kiki, klart jag sitter barnvakt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards