Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Christina - 5 mars 2009 16:55

-fattar du hur mycket jag älskar dig??, sa Leon igår kväll.

I nästa andetag innan jag hinner svara så fortsätter han;

-Nä du kan nog inte fatta hur mycket!

och så fick jag en jättepuss.

Kan man bli lyckligare?



Av Christina - 5 mars 2009 08:51

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.

Av Christina - 5 mars 2009 08:38

tröttast det är nog jag......

Ingen skulle bli mer glad att få lite D-vitaminer i form av solsken.....

Eller jo det finns såna som jag som oxå föredrar värme och sol!

är så trött på detta väder..

igår var det vårslask och idag snöar det..

Hur trött kan man bli?

Inatt fick jag iallafall sova någorlunda...

annars är jag nog tröttast!!

Ovido - Quiz & Flashcards