Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

vänner

Av Christina - 23 februari 2009 21:19

Vänner är ju så viktigt...

för mig iallafall....

att bli besviken på vänner som man trodde var på ett sätt men visar sig vara på ett annat sätt är jobbigt, oerhört jobbigt.

jag har hellre färre riktiga vänner än kulissvänner, som finns för syns skull.

Under årens lopp har man ibland blivit besviken men oxå så överraskad, förvånad åt det positiva underbara vänner som ställer upp i vått och torrt.

Har en vän som jag har kännt rätt länge men nu börjar det bli mer påtagligt hur lite vi ger varandra..känner inte att jag tillför något i hennes liv, vet ej vad hon känner.

Oftast ringer hon bara för att prata ut om sina problem, det slår mig ibland att hon inte frågar ens hur jag mår....?

Vänskap som bygger på att bara ge brukar inte sluta bra...jag undrar hur det blir med denna??

har ni någon jobbig vänskapsrelation?

Dock är jag så tacksam för mina underbara riktiga vänner, tack att ni finns.

Älskar er!

s

Jag & Sussi för några år sedan.....En god vän!

 
 
MissC

MissC

23 februari 2009 21:44

Hej underbara vän :)
Vet precis hur du menar, jag har väl nån som inte alls är så genuin som den förr var.. Vilket är jätte tråkigt. Mest från ett håll liksom. Men det känns svårare att avsluta vänskapsrelationer än kärleksrelationer av ngn konstig anledning..!?
Fast det brukar oftast ge sig till slut..
Kram på dig!

http://missc.bloggagratis.se

 
Ingen bild

MissC

23 februari 2009 21:45

Ååååå nu såg jag bilden också!!!!
PUSS PÅ DIG!!! Du fick mig tårögd nu!!!!!!!!
ÄLSKAR DIG OCKSÅ!

 
Christina/Kikki

Christina/Kikki

23 februari 2009 21:47

Hi hi jag undrade just varför du ej kommenterade fina bilden på oss??;0)
Pussssss

http://leonletizia.bloggagratis.se

 
Christina/Kikki

Christina/Kikki

23 februari 2009 21:48

Inte gråta...då gråter jag med...

http://leonletizia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

MissC

23 februari 2009 21:51

Ja men bilden var inte där vid min första kommentar ;) Men joooo, jag gråter din busa!! ;)

 
Annelie med gaffelspår i håret fortfarande

Annelie med gaffelspår i håret fortfarande

23 februari 2009 23:03

Ni är så fina! *gråter en skvätt* (skratt) Men allvarligt, jag menar det..kram!

http://www.metrobloggen.se/annelieh

 
Cissi

Cissi

24 februari 2009 08:28

Jag vet precis vad du menar....jag berättade ju om min gamla kompis, hon var PRECIS likadan, ringde hit o babblade om sitt men frågade aldrig mig hur jag hade det. Nej fy såna får man välja bort så man orkar med sitt egna liv.!!!!

KRAMISAR!

http://cisan.blogg.se

 
Mia

Mia

24 februari 2009 21:39

Jo, Christina. Jag har nog haft en hel del sådana vänner tyvärr. Det blev så tydligt för mig när jag flyttade till Grekland. När man inte längre var tillgänglig bara försvann vissa... Visst gjorde det mig ledsen men det fick mig också att tänka på att dom aldrig hade varit riktiga vänner överhuvudtaget. För inte överger man en vän bara för att hon flyttar. Sina vänner älskar man annars är det inte ens vänner. Sina vänner känner man i sitt hjärta och värnar om. Nya som gamla. Vänskap och lojalitet är otroligt viktigt för mig något halvdant intresserarmig inte. Förr om åren när man var yngre hade man 1000 vänner. Nu är jag lycklig med få ÄKTA relationer. Annars får det vara. Jag mår dåligt av falska ytliga relationer, vissa klarar sånt men inte jag. Jag blir bara illa tillmods och känner mig lost av sånt. Oj oj vad jag skriver....
Vad fina du och Sussie är på bilden. Och tack för ditt snälla snälla inlägg inne hos mig! Vet du?! Din blogg gör mig glad. Av samma anledning som du skrev hos mig:)
KRAAAAAAM

http://miapopovac.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards