Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Fredagen den 13:e

Av Christina - 13 februari 2009 19:16

Idag är det ju fredagen den 13:onde...hade liksom glömt bort det.

Är ni skrockfulla?


Fikade med.....

ha ha..kommer på mig själv, visst skriver jag det ofta??

Snacka om att vara lattemamma ut i fingerspetsarna.

Men visst jag får njuta nu för fler mammaledigheter blir det nog ej.


Iallafall så fikade jag med en underbar vän som var ledsen....kärleken har övergett henne.

Jag lyssnade och försökte trösta henne så gott jag kunde.

-Du är en fantastisk tjej som absolut kommer hitta kärleken! Lita på det.


Vi har annars pysslat hemma efter dagis, alla hjärtans kort till Josef fr oss alla.

Åt lammkotletter...

Nu är det dags för popcorn, här skall det mysas.

Trevlig kväll.

 
 
AnnelieH

AnnelieH

13 februari 2009 22:29

Vilken vän du är..

Vet du, jag är helt övertygad om att du skulle fnissa om du fikade med mig. Jag blir så nervös när det finns latte och fnatte och allt vad det heter så jag beställer BARA en vanlig kopp kaffe..OM jag fikar i stan..

En gång var jag själv inne i stan och skulle äta lunch på ett mysigt ställe. INTE MC Donalds utan barn, typ. Jag beställde en hälsotallrik, den såg sååååååååå god ut, betalade och fick en liten makapär i handen. Jag fattade INGENTING. Blev jättestressad och lämnade resturangen och gick till MC..hahaha, sån är jag! Liten lantis..*fnissar*

http://www.metrobloggen.se/annelieh

 
Christina

Christina

14 februari 2009 09:40

Åh Annelie, drog på smilbanden när jag läste det...du e ju för go.
Vi får fika ihop ngn gång. stor kram på dig

http://leonletizia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards