Direktlänk till inlägg 22 december 2008

Ingen tid...

Av Christina - 22 december 2008 21:18

Egentligen har jag verkligen inte råd att sitta här framför datorn, har inte råd i tid!

Usch jag som inte gillar att lämna så mkt till sista sekunden men i år blev det konstigt nog så...

Tog det lugnt alldeles för länge och nu är det en hel del MÅSTEN som skall fixas...

Vill iallafall ta en liten stund att berätta att jag hade en urmysig helg med min syster och som överraskning kom min älskade systerson den yngste, Viktor med. Det var så oväntat och jag blev så himla glad!

Vi har varit på stan med alla andra köpsugna julklappsmänniskor, fikat, handlat en del. Myst, umgåtts och ätit gott.

På tal om äta gott..så går Viktor på kolhydratdiet-detox, så det var en hel del han inte kunde äta.

Men det har visat sig ge snabba resultat 7,5 kg på 3 veckor tycker jag låter helt otroligt! Men kolhydrater finns i sååååå mkt...så mycket gott.

Jag undrar om jag hade fixat att utesluta det ur min kost? Tveksamt.

Nu har dem åkt, alltid trist. Blir liksom alltid ett STORT tomrum.

Saknar dem alltid när jag inte är med dem. Älskar dem så.

Imorgon åker dem till Portugal där min underbare äldste systerson just nu är bosatt. Dem skall fira jul där ja eller inte fira utan att ha semester.

Känns verkligen konstigt att inte fira jul med dem alla.

Minns knappt när jag ej gjorde det.


Idag var jag på IKEA och Toys "r" us, handlade nästan dem sista julklapparna. Imorgon fixar jag det sista, det blir böcker till Leon & Letizia.

Hann med att köpa julgran oxå idag, vi skall klä den imorgon.

Lägger in en bild på den sen, Cissi . Jag lovar..;0)

Nä nu blev detta alldeles föör långt.

Tillbax till alla måsten...

Sov gott alla..vem vet när jag får sova?

 
 
Annelie

Annelie

22 december 2008 22:10

Vilka härliga bilder.. Så fulla av kärlek och vänskap! Den där detoxen låter spännande tycker jag. Kan du inte skriva om det efter jul när allt stök är avklarat?

KRAM//Annelie

http://annelieh.bloggagratis.se

 
MissC

MissC

23 december 2008 01:16

Åhh så mysigt!! Förstår att du tycker det är trist när de åker!
Du får säkert till allt ska du se.. ;)

Kram på dig!
Hälsa familjen.

http://missc.bloggagratis.se

 
Cissi

Cissi

23 december 2008 10:25

Va mysigt ni ha haft det :)
Vilken snygg son din syrra har :) Hihi

Kram!!

http://cisan.bloggagratis.se

 
Helena

Helena

23 december 2008 13:44

Hoppas ni får en fridfull jul med god mat och klappar. Att alla barnen är snälla så tomten kommer :-) ho ho finns det några snälla barn. Kram från en stolt 3-barnsmamma.

http://helenasliv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards