Alla inlägg under oktober 2008

Av Christina - 26 oktober 2008 10:00

Det borde tala för att man skall befinna sig inomhus hela dagen..men inte vi!

Vi var på visning först, ett radhus. Inget för oss, för små rum.

Sen vill vi ju flytta till kedjehuset och det är svårt att kolla och tycka om annat när man flyttat in dit mentalt redan. Man får hoppas att det blir av för vår del.

Sen blev det inhandling av Letizias vinterkängor, rosa Viking, jättefina tyckte hon. Hon ville ej ta av sig dem, när vi fått på henne dem.

Hem, vi var alla vrålhungriga....

var så trött så trött....(tjatar jag om det?) Får hoppas att det bara är kombinerad effekt av att vara 3-barnsmor och att det är höst nu.

Kanske skall inskaffa vitaminer så jag blir pigg??


Av Christina - 26 oktober 2008 09:41

gäller inte för småbarnsföräldrar..

det är bara att inse..

Inte vill barnen sova mer bara för att man kan.

Nä, man får väl sova sen när man är farmor/mormor?

det dumma då är att man som äldre har mindre sömnbehov och vill väl inte sova mer bara för det!!

vad dumt!

Av Christina - 25 oktober 2008 09:43

Morgonen började med att måla med kladdfärger....mest på sig själva.

Det blev till att bada sen...

På eftermiddagen var vi på söder, alltid mysigt!

Jag & Leon fikade med en regissör för en film som Leon ev. skall vara med i...

Han vill jättegärna men vi får se...blir det för långa dagar går det inte rent administrativt.

Kan ju vara en kul grej för honom..men vi får se som sagt.

Mötte upp Josef & Letizia och gick vi till en park på söder som vi aldrig varit i...och vi har varit i en hel del parker kan jag tala om. Det blir ju så när man bor i stan.

Iallafall så hade den roliga klätterställningar, rutschkanor och barnen tyckte det var jättekul!

Josef var som barn på nytt han med...Lekte och stojade.

Han är en riktig lekpappa och då menar jag med full inlevelse, det är en gåva vissa har.

Inhandlade Viking vinterkängor till Leon, fanns inte Letizias strlk där, får köpa hennes imorgon.

Hem och åt god middag...trötta var vi alla.

Barnen somnade rätt tidigt...föräldrarna med.

Av Christina - 24 oktober 2008 20:13

Denna dag har jag ej gjort så mkt så ingen redogörelse av denna dag blir det..

Men bakat kanelbullar har jag...

Japp tro det eller ej 2 ggr denna vecka.

Börjar bli orolig själv till och med..

hallå??!! Skaffa en hobby!


Av Christina - 24 oktober 2008 13:15

dessa skor fr Christian Louboutin, men vem orkar gå i dem?

Så snygga iallafall!!!

I will dream on.

Av Christina - 23 oktober 2008 21:13

är snart slut igen...iallafall arbetsveckan (inte för att jag jobbar..el jo hemma jobbar jag ju, räknas det?).

Fattar inte att oktober börjar närma sitt slut, galet fort går det.

Det roliga är ju att vi närmar oss jul.

Ser verkligen fram emot det...så mysig tid. Älskar julen!

I år skall vi för första gången ej resa söderut, till skåne som vi brukar.

I år skapar vi nya traditioner, skall bli kul!

Men det är inte jul än....det är oktober.

Imorgon är det fredag.

sköööönt....

Sov gott!

Av Christina - 23 oktober 2008 21:10

blev det...

Idag har varit en hysterisk dag med telefonen så när som klistrad på örat...

Budat hela dagen men vi gav oss ikväll, det var väl inte meningen..?

så trångt får vi bo ett tag till. Jakten fortsätter.

Not fun! :0(

Av Christina - 22 oktober 2008 20:55

Idag så var jag på besök på jobbet första gången med Lucas. Tänk att jag väntade hela 3 månader innan  jag besökte....lång tid för att vara mig iallafall.

och när jag väl kommer så hann jag knappt prata med alla...det var nämligen dags för lunch ganska kort efter jag kommit dit. Men det var ok, får väl komma på besök snart igen bara...

Men alla som hann träffa mig & Lucas tyckte så klart att min lille sötnos var det fiiiiinaste.

Lunchade med underbara Camilla sen. Det var trevligt.


Hade kontakt med banken hela dagen och mäklaren ang lghtn.

Just nu har vi lagt det högsta budet, vi får se vad som händer imorgon.


Vi hade besök av morbror Jan idag. Han är uppe på jobb, det nice att han hann komma hem till oss oxå. Nu fick han ju träffa Lucas.


Nu är lille killen ledsen....

C u....



Ovido - Quiz & Flashcards