Direktlänk till inlägg 20 oktober 2008

Busy day

Av Christina - 20 oktober 2008 14:27

Idag var barnen lediga fr förskolan....

Vi vaknade vid kl.07.30, lyx med andra ord....Åt frukost vid kl.09....så skönt att slippa stressa.

Lucas fick sin 3-månaders spruta idag, det gick bra fast jag kunde ej titta när hon stack in nålen i hans lilla lår. Lille killen.

Han är en riktig tungviktare nu oxå, hela 5 kg väger han.

Snacka om att han har vuxit, fattar att tiden går så snabbt, känns som det var precis han kom ut till oss.

Vi åkte sen till IKEA, yes...jag med alla barnen. Det gick superbra.

Barnen åt lunch där, handlade lite små grejer.

Efter IKEA vistelsen så var det dags för oss att gå till frisören.

Faster klippte Leon och Letizia.

Första gången för Letizia, det var lite svårt att få henne att sitta still men ganska bra gick det. Dem skall ju fotograferas nästa vecka så jag ville få deras hår klippt innan dess.

Efter det så tittade vi på en större lgh i samma förening som vi bor i, det är nämligen så att vårt kedjehus kanske ej blir byggt. HJÄLP! Jag som mentalt redan flyttat in...det är så klart på grund av räntekriserna och allt som händer med ekonomin i hela världen. Så trist men sant..så vi har börjat smått leta igen, inte kul. Men jag har inte gett upp än, på vårt kedjehus.

Detta att flytta till större lgh är i så fall bara en nödlösning just nu.

Kom hem och åt väldigt sent, barnen i säng...och vi vuxna fick vila en stund innan vi somnade vi med...

Busy day med andra ord. 

 
 
Cissi

Cissi

21 oktober 2008 15:45

Låter som att du har flyt på allt med vardag med alla tre!!
Ingen nannyakuten för dig då? Hihi skönt att dom är så duktiga!
Hoppas det löser dig med boende för det kan ju inte vara kul o trängas...

Kram!

http://cisan.bloggagratis.se

 
Christina

Christina

23 oktober 2008 21:34

Fullt upp hela dagarna, du vet hur det är men det flyter på ganska bra kan man säga...
Ja bostads sistuationen är inte kul, inte alls kul.Hur stort bor ni?kram

http://leonletizia

 
Jessica med Liam o Engla

Jessica med Liam o Engla

28 oktober 2008 22:22

nä fy va trist att kedjehuset kanske inte blir av :-( jag förstår vad du menar med att redan flyttat in mentalt, jag e lika dan. hoppas ni hittar nåt annat ist!
kram

http://liamengla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards