Direktlänk till inlägg 8 oktober 2008

Bebisträff

Av Christina - 8 oktober 2008 14:24

Idag träffade jag mina 2 arbetskollegor som nu blivit mina mammalediga vänner....

Det var trevligt, vi gick en underbar promenad runt en sjö nära Maries hem, vi var nämligen bjudna hem till henne sen....

Bebisar fick en chans att se varandra  när vi kom hem, inte för att dem var så medvetna om varandra...lite tidigt för det.

Blev bjudna på en jättegod laxpasta lunch.

Ett tu tre så var det dags att bege sig hemåt och hämta barnen på dagis.

En trevlig liten bebisträff blev det iallafall.

 
 
Cissi

Cissi

9 oktober 2008 17:55

Va trevligt det ser ut, du ser fräsch ut!!!!
Kram!

http://cisan.bloggagratis.se

 
Christina

Christina

10 oktober 2008 08:18

Ja det var trevligt..ang att se fräsch ut, tack...jag ser bara mina trötta ögon, rynkor etc...men tack ;0)

http://leonletizia

 
MissC

MissC

10 oktober 2008 09:24

Men Kicki..!!!! Nu får du faktiskt sluta vara så självkritisk!!!! Du är SUPER VACKER!!! Trött och rynkig..!!? NÄ tror inte det ;)Alla jag känner som träffar dig säger att dom inte fattar att du är 3-barns mamma!! Och att man kan se så fräsch ut då!!! Så sug åt dig som en svamp av alla komplimanger =) Du är den vackraste 3-barns mamman jag vet!! Kram på dig.

http://www.missc.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 oktober 2010 10:40

Gillar idén att man lösenordsskydda vissa inlägg..det är ngt jag velat ha coh kanske detta forum kan passa mig?? Vi ger bloggen ett försök iallafall.... ...

nja

Av Christina - 17 januari 2010 23:21

denna blogg kanske inte e jag längre? Känner mig inte riktigt "hemma" So what to do??? ...

Av Christina - 15 januari 2010 18:58

Cirkeln är sluten...snart 1 år sedan flyttade jag min blogg och nu är jag tillbaks!!Känns jättebra och nöjd med mitt beslut! ...

Av Christina - 12 mars 2009 23:31

på den nya bloggen..... Har ändrat lite i inställningar och hoppas... kram & vi ses här! ...

Av Christina - 11 mars 2009 22:04

Virtuellt alltså..... ja den andra stora flytten sker ju inte förrän om några månader....   Hoppas ni hänger med mig nu när jag byter blogg...? Men vem vet jag kanske kommer sakna denna och flytta tillbaks? Just nu har jag flytten skett till http://l...

Ovido - Quiz & Flashcards